piątek, 6 marca 2015

Włosy i ich pielęgnacja


Dostaję wiele pytań dotyczących moich włosów, oraz tego jakich kosmetyków używam do ich pielęgnacji. W związku z tym postanowiłam odświeżyć informacje i przygotować dla was post z produktami których aktualnie używam. Mam nadzieję że do czegoś wam się przyda ;-) Nie jestem fryzjerem więc podzielę się z wami własnymi spostrzeżeniami i efektami po użyciu kosmetyków. 



Na początek koloryzacja. Moje włosy mają naturalny kolor, nie używam żadnej farby. Te z was które śledzą mojego bloga wiedzą że na wakacjach sprawiłam sobie sombre, podciełam troszkę końcówki ale ślad po nich został pomimo nałożenia na dół włosów farby po tygodniu noszenia, aby dopasować pod mój naturalny kolor i pozbyć się jasnego. Farba już dawno się spłukała więc od czasu do czasu używam na końce szamponu koloryzującego marki Joanna o odcieniu czekoladowego brązu aby włosy były jednolite.


Jakiś czas temu natknełam się na fajną linię kosmetyków BC Oil Miracle marki Schwarzkopf który możecie dostać na stronie specjalizującej się w sprzedaży produktów do włosów hairstore.pl. Znajdziecie tam praktycznie wszystko, a większość z kosmetyków ciężko jest dostać w jakimkolwiek sklepie stacjonarnym. 
Pierwszy produkt czyli Mleczko Schwarzkopf BC Oil Miracle Volume Amplifier - nakładam go na osuszone ręcznikiem włosy przed zetknięciem z suszarką. Ma za zadanie chronić przed ciepłym wysuszającym włos powiewem suszarki i wychodzi mu to całkiem niezle. Trzeba uważać aby nie nałożyć za dużo bo przeciąży włosy. Zawiera mieniące się drobinki które rozświetlają włosy, nadają im blasku co ważne zawiera w składzie odżywcze olejki które wpływają na włos bardzo korzystnie.
Drugi produkt odżywcza mgiełka do włosów cienkich i normalnych - szczerze udało mi się ja użyć dopiero kilka razy, lubię bardzo specyfiki z atomizerem bo ułatwia aplikację więc za to i zapach ogromny plus. Nie zawiera silikonu więc nie obciąża włosów, odżywia je i bardzo ułatwia stylizację moich włosów ;-) Tzn. lepiej się je rozczesuje, nie puszą się tak bardzo ( naturalnie mam kręcone włosy jak baranek ;D!).
Trzeci produkt to szampon którego  używam do włosów cienkich i pozbawionych blasku. Jest on bardzo lekki, ma przyjemną konsystencję i przy użyciu małej ilości fajnie się pieni więc jest wydajny.
Szczegółowe opisy wraz z ceną znajdziecie pod linkami podanymi powyżej w nazwach. 




Dwie malutkie buteleczki które działają cuda ;-)
Jedwab do włosów marki Biowax, oraz kuracja z olejkiem arganowym marki Marion. Nakładam na zmianę jeden z produktów, po każdym stylizowaniu włosów czyli suszeniu, prostowaniu. Większą ilość na końcówki włosów wcieram, na górę nakładam zaledwie kropelkę - trzeba uważać aby nie nałożyć za dużo, wtedy włosy będą przeciążone i sprawiające wrażenie tłustych... A nikt nie chce takiego efektu ;-) Specyfiki mają za zadanie nawilżyć i odżywić włosy, wiadomo cudów nie ma ale naprawdę po nałożeniu włosy pięknie lśnią i wyglądają na o wiele zdrowsze.
Cena to mniej niż 10 zł za każdy, można je dostać np. w drogerii natura albo aptece.


Wiele osób nie wierzy w  działanie wcierek i różnego rodzaju aptecznych specyfików. Ja postanowiłam przekonać się na własnej skórze i szczerze mogę stwierdzić że systematycznie stosowane produkty z poniższego zdjęcia naprawdę działają! 
Mam straszny problem z wypadaniem włosów więc zakupiłam wcierkę Radical, i w sklepie zielarskim wodę brzozową która kosztuje może 5 zł. Po wcierce z pokrzywą efekty były, ale bez oklasków. Następnie zaczełam wcierać po kazdym myciu, na mokre włosy w skórę głowy wodę brzozową- mniej więcej co dwa dni. Już po miesiącu włosy wypadały mniej, były bardziej puszyste, lepiej się układały. Spisała się na medal! Jednak ma jedną wadę... w składzie zawiera alkohol więc co jakiś czas musiałam ją odstawiać aby nie podrażnić skóry głowy.
Kolejnym dobrodziejstwem jest wcierka Jantar stosowałam ją podobnie jak poprzedniczkę w postaci wody, troszkę nakładałam na całą długość włosów. Pomimo codziennego prostowania w tamtym czasie, włosy były zdrowe, pięknie rosły i niesamowicie były odżywione! Koszt tej wcierki to ok 15 zł. Przy wszystkich z tych produktów musimy pamiętać o SYSTEMATYCZNOŚCI bowiem bez tego nie uzyskamy żadnych efektów ;-) Ja po długiej przerwie wracam do tych cudeniek, bo naprawdę potrafią wiele zdziałać.


Jednym z moich ulubionych produktów jest nie zmienna od 4 lat odżywka w sprayu, Gliss Kur z jedwabiem. Używałam też innych jej sióstr lecz ta zostaje zdecydowanie numerem jeden. Czasem nakładam ją na włosy mokre, częściej jednak na suche juz wyprostowane- po naniesieniu paru ,,psiknięć'' włosy są przyjemnie miękkie, i lekkie. Odżywka nie przeciąża włosów, a miły zapach długo się utrzymuje. Kosztuje ok 16 zł jak dobrze pamiętam, i jest niezwykle wydajna mi buteleczka starcza na parę miesięcy więc inwestycja jest niewielka a bardzo opłacalna ;D


Nowym nabytkiem jest szampon do włosów Revitax, polecony przez moją Iwonkę. Może któraś z was stosowała? ;-) Ja dopiero zaczełam więc podzielę się z wami spostrzeżeniami po zużyciu butelki.



środa, 4 marca 2015

Basic



Hej kochani ;-)
Czasem jak kiedy wstaję przysłowiową lewą nogą, wystarczy trochę dobrej muzyki i już na mojej twarzy pojawia się uśmiech. O tak, muzyka to jedna z moich największych słabości, napędza mnie pozytywnie do działania.
Jeśli chodzi o moje zdrówko, jestem bardzo zadowolona z efektów operacji, wraz z lekarzami - cel osiągnięty ponieważ kąt zeza wynosi okrąglutkie zero gdzie kiedyś było prawie 10 stopni! Tyle lat męczarni, cztery zabiegi i nareszcie koniec jestem przeeeeeszczęśliwa chociaż muszę przyznać że podwójne widzenie i ból towarzyszący mi na chwilę obecną troszkę mi dokucza. Teraz może być tylko lepiej, jak widać warto walczyć o swoje i znalezć w sobie odwagę do zmian. Życie mamy tylko jedno i ja mam zamiar brać z niego garściami wszystko co najlepsze, mam nadzieję że przebrnę przez życie w taki sposób że gdy  usiądę za 60 lat i zacznę wspominać dawne dzieje- uśmiechnę się, i stwierdzę że dokonałam wszystkiego o czym marzyłam, nie żałując że czegoś nie zrobiłam.
Stylizacja klasyczna w której główną rolę gra delikatna sukienka z łączonych tkanin. Chyba pierwsza w mojej szafie posiadająca kołnierzyk. Jak wam się podoba?
Zabieram się za wasze komentarze ;-)



Sukienka- preska                      Płaszcz-preska                     Botki-stylowebuty.pl









wtorek, 3 marca 2015

Futro w panterkę


Kochani na wasze wszystkie komentarze  odpowiem  jak tylko troszke dojdę do siebie. Operacja poszła sprawnie, ale na oko prawe niedowidze wiec napisanie teraz paru zdań  kosztuje mnie wiele wysiłku, pomimo tego ze na maxa ustawiłam powiększenie  czcionki ... Na szczęście udało mam sie zrobic  troche fotek wcześniej wiec posty beda pojawiały  sie regularnie.  W mojej szafie pojawiła sie kolejna rzecz z motywem panterki za która kiedys nie przepadałam, teraz jest dla mnie idealnym dopełnieniem każdej zwyczajnej stylizacji. Klasyczne jeansy i koszulka z nadrukiem same w sobie sa banalne  a z futerkiem tworzą ciekawe połączenie. 
Życzę wam miłego dnia !;)


Wyprzedaż szafy już jest-klik


Buty-stylowebuty.pl     koszulka-mosquito-sklep.pl     kurtka-klik    jeansy-Pull&beat









niedziela, 1 marca 2015

Spódnica z kokardą


Cześć wszystkim! ;-)
Mam dzisiaj masę rzeczy do ogarnięcia przed jutrzejszą operacją, a stres powoli daje o sobie znać..  Staram się mieć jednak pozytywne nastawienie, i mam nadzieję że bardzo szybko do was wrócę.
Czuję się jak ryba w wodzie jeśli chodzi o stylizację taką jak dzisiejsza. Wiosna, spódnice czy sukienki które podkreślają figurę to zdecydowanie mój raj. Postawiłam tym razem na koronkę i skórę w kolorze czarnym, buty są jednymi z najwyższych jakie posiadam w swojej szafie jednak też są najwygodniejsze dzięki platformie. Spódnica jest moim projektem, szukałam takiej wszędzie bez skutku więc postanowiłam zaprojektować sama ;-)Dziekuję wam kochani za tak dużą ilość like w tydzień na moim sklepiku, naprawdę się tego nie spodziewałam i jestem mile zaskoczona.
 Mam nadzieję że wy również lubicie mnie w takim wydaniu. bo ja czuję się w nim bardzo dobrze. 
Wieczorem pojawi się nowa wyprzedaż szafy tutaj .
Czekam na wasze komentarze !;*




Spódnica-Paulinye shop       bluzka-sheinside        kurtka-sheinside     
 buty-stylowebuty.pl   torebka-i-torebki.pl













czwartek, 26 lutego 2015

Neony w duecie

Bluzy z kominem są ostatnio wszędzie, oczywiście zdobyły moje serce bo są cieplutkie i bardzo fajnie się noszą. Jako miłośniczka neonów nie mogłam się oprzeć tej w kolorze różu!
Idealnie łączy się z limonkową kurtką, i czernią w postaci woskowanych tregginsów i botków na platformie. Nie wiem czy też tak macie ale mi żywe kolory na ubraniach, mega poprawiają nastrój.
 Nie będę się rozpisywać i zostawiam was ze stylizacją, buziaki ;*!



Kurtka-klik          bluza-cocomoda.pl           spodnie-signific.pl          buty-papilion.pl






środa, 25 lutego 2015

Pastel oversize



Dzisiaj jedne z moich ulubionych kolorów czyli pastele. Klasyczny miejski codzienny look, jasne jeansy, białe sneakersy i góra oversize w postaci pudrowego płaszcza i kolorowego sweterka. 
Zestaw dla ceniących sobie wygodę, ja osobiście czuję się w nim świetnie.

Dzsiaj kochani dostanę pierwsze próbki rzeczy ze szwalni, jeśli chcecie być na bieżąco, na górze bloga macie zakładkę Paulinye shop. Na dniach powinny być wystawione rzeczy do sprzedaży, mam nadzieję że się wam spodobają.
Ja lecę zjeść jakieś śniadanko i poranną dawkę leków,  a potem szykuję się do pracy. Was zostawiam z fotkami i życzę miłego dnia. <3




Sweter-mosquito              płaszcz-mosquito             buty-butsklep.pl               spodnie-choies